تداوی داغ جوانی دانه با درماپن

  درماپن روش نوین در تداوی داغ جوانی دانه میباشد

داغ جوانی دانه ها می‌توانند یادآوری مداومی از مشکل جوانی دانه باشند که زیبایی را از بین بردن و به اعتماد به نفس و روحیه انسان تأثیر منفی می‌گذارد. درماپن یک روش درمانی نوین است که با استفاده از سوزن‌های بسیار نازک،  میکروکانال‌هایی روی جلد ایجاد می‌کند. این کانال‌ها منجر به تحریک پاسخ ترمیمی بدن شده و سبب تولید کلاژن میشود.

با استفاده از درماپن می‌توان داغهای مختلف جوانی دانه را شامل  داغهای رولینگ rolling scars، باکسکار boxcars و ایسپیک icepec scars  تداوی کرد. این روش برای همه انواع جلد و رنگ جلد مناسب است.

درماپن باعث تولید کلاژن و الاستین جدید می‌شود و بهبود در بافت جلد و کاهش ظاهر  داغهای جوانی دانه ها را به همراه دارد. همچنین، کانال‌های میکروکانال‌های ایجاد شده توسط درماپن سبب جذب بهتر کریم‌ها و سیروم‌های موضعی میگردد.

درماپن به طور کلی خوب تحمل می‌شود و درمان زمان کمی می‌برد. بعد از درمان ممکن است قرمزی و تورمی خفیف روی جلد بیاندازد که در عرض چند ساعت تا چند روز بدون مشکل بهبود می‌یابد.

برای دستیابی به نتایج بهتر، توصیه می‌شود چند جلسه درمانی درماپن را انجام دهید و آنها را به فواصل زمانی مناسب( سه تا چهار هفته) انجام دهید. با هر جلسه، بهبود قابل توجهی در بافت جلد و کاهش جوانی دانه ها مشاهده خواهید کرد.

نحوه کارکرد این تداوی را در ویدیو زیر ببینید! 


درماپن روشی ایمن و ارزان است و در مقایسه با روش‌های تهاجمی مانند لیزر، سخی جلد زودتر ازبین میرود. به این ترتیب، درماپن به عنوان یک گزینه جذاب در درمان داغ های جوانی دانه ها مطرح شده است.

نظرات

مطالب بیشتر بخوانید: