جوانسازی تزریقی جلد injectables



روند پیری پروسه غیر قابل اجتناب است. اما داشتن چهره پیر برای هیچکس خوشایند نیست و چملکی های جلد بدترین علامه پیری جلد میباشد که زیبایی روی کاملا از بین میبرد. 
برای رفع علایم پیری جلد و چملکی های جلدی میتود های مختلف تداوی استفاده میگردد این تداوی های شامل میتود های غیر تهاجمی مانند؛ لیزر، لایه برداری مزوتراپی، پی آر پی، هایفو... اینها همه برای رفع و یا کاهش چملکی های جلدی تا حدودی موثر میباشند همچنان طریقه های تهاجمی مانند جراحی فیس لفت...ولی اگر خواسته باشید چملکی های روی تان به سرعت با کمترین اتلاف وقت و اندکترین عوارض جانبی رفع شود جوانسازی تزریقی جلد برای تان توصیه میگردد. 



جوانسازی تزریقی جلد چیست؟ 
رفع و یا کاهش چملکی های روی و گردن با استفاده از زرقیات موضعی. که شامل بوتاکس، درمل فیلر و تزریق چربی میباشد. 
۱. ‏بوتاکس: بهترین روش تداوی چملکی های پیشانی و گردن میباشد که با یکبار زرق نمودن سبب از رفتن خطوط پیشانی، اطراف چشم و بالای بینی میگردد. با زرق نمودن بوتاکس طی یک تا دو هفته خطوط از بین رفته و به مدت سه الی شش ماه ناپدید میباشند. که بعد نیاز به تزریق دوباره دارد.
  
۲. ‏درمل فیلر dermal filler: اینها مواد پر کننده ای اند که در چملکی از زرق شده و سبب رفع آنی چملکی ها شده که بین ۹ تا ۱۲ ماه دوام می یابد. بیشترین فیلری که فعلا استفاده میگردد هیالورونیک اسید است. از درمل فیلر میتوان در برجسته ساختن لبها، خط خنده، برجسته ساختن گونه، زنخ و بینی استفاده نمود. 

3. تزریق چربی: درین روش چربی از قسمت های بطن و یا ران پا توسط سوزن مخصوص( کانولا) گرفته شده و در جاهایی مورد نیاز مانند گونه ها، خط لب، و اطراف چشم تزریق میگردد.  برتری این طریقه دوام طولانی مدت، کاملا طبیعی بودن و از خود شخص بودن، ذخایر بسیار بالای و قیمت مناسب آن میباشد. 


نظرات

مطالب بیشتر بخوانید: