راه حل افتادگی جلد



چرا جلد تان پیر میشود؟


با  افزایش سن مقدار رشته های کلاژن و الاستین در جلد کاهش پیدا میکند و به مرور زمان پیری جلد به میان می آید. در قسمت پیشانی کاهش کولاژن سبب خطوط جلدی میگردند اما در قسمت های پایینی روی چه اتفاق می افتد؟ 
 از یک جانب کاهش رشته های کولاژن که رول عمده در نگهداشت انساج تحت الجلدی در جایگاه شان میباشند و از جانب دیگر تحت تاثیر قوه کشش زمین fat pads ها یا پاکت های چربی که در وجه یا روی شما قرار دارند و شکل یا شیپ روی شما را تعیین میکنند به طرف پایین بیجا میشوند. با مرور زمان پاکت های شحمی گونه ها به طرف پایین حرکت نموده و سبب به وجود آمدن خط خنده و همچنان پایین آمدن بیشتر چربی ها به قسمت پایین روی سبب افتادگی جلد همچنان از بین رفتن خط فک می‌گردد. 
حرکت پاکت های چربی سبب می‌شود چهره بیضوی شکل طفولیت و جوانی، شکل چهار ضلعی را به خود بگیرد. همچنان بیجا شدن بافتهای چربی از اطراف کره چشم سبب می‌شود تا این چربی‌ها  در قسمت پایین چشم سبب تورم چشم و در قسمت های پلک های بالایی سبب افتادگی پلک ها و همچنان  تورم پلک های بالایی گردد. 
 ‏برای کاهش و تداوی چملکی های جلد متخصصین شفاخانه جلدی امید کارا تداوی های زیر را انجام میدهند: 
 ‏#پی_آر_پی 
 ‏#بوتاکس
 ‏#فراکشنال_آر_اف 
 ‏#مزوتراپی 
 ‏اما برای تداوی بیجا شدگی پاکت های چربی صورت. 
 ‏#زرق_kybella: جهت رفع چربی های زیر زنخ( دوزنخی) ، زیر چشم ذوب گردیده و از بین میروند.  
 ‏#تزریق_چربی: چربی از شکم توسط سوزنهای بزرگ( کانولا) خارج گردیده و در روی تزریق میگردد سبب از بین رفتن خط خنده، لاغری صورت و گودی یا حفره زیر چشم میگردد. 
 #هایفو : با استفاده از تمرکز قوی امواج التراسوند در یک نقطه تحت جلد سبب تحریک حجرات فیبروبلاست و تولید رشته های کولاژن گردیده و نقیصه یی را که با افزایش سن ایجاد میگردد برطرف مینماید برای کاهش افتادگی جلد، دو زنخی، خط خنده و چملکی های اطراف چشم و پیشانی بسیار موثر میباشد.




نظرات

مطالب بیشتر بخوانید: