هشت خدمت استثنایی شفاخانه جلدی امید کارا



تمام خدمات جلدی زیبایی مانند لیزر برای تداوی مشکلات مختلف، زرق بوتاکس، زرق ژل یا فیلر، مزوتراپی، لایه برداری، میکرودرمابریشن، پی آر پی، هایفو، جراحی پلاستیک و زیبایی... در شفاخانه جلدی امید کارا صورت میگیرد. اما یک تعداد خدمات و وسایلی است که صرف در شفاخانه جلدی امید کارا صورت میگیرد و متخصصین جلدی این شفاخانه اولین کسانی اند که چنین خدمات را بصورت مسلکی ارایه مینمایند. این خدمات عبارتند از:  



۱. کرایولیپولیز: کاهش چربی و چاقی موضعی توسط ماشینی که با انجماد چربی بطن و پهلو سبب تخریب حجرات چربی ساز گردیده و چربی شکم و پهلو را تا حدود زیاد کاهش میدهد. 


۲. تزریق چربی: برداشتن چربی از شکم و یا ران توسط سوزنهای مخصوص fat harvesting canulla و تزریق دو باره آن در صورت جهت برجسته نمودن گونه ها، رفع لاغری صورت و از بین بردن چملکی اطراف لب. 

۳. پلازماج: تداوی داغ جوانی دانه، داغ های سالدانه و همچنان بلند نمودن و جوانسازی پلک های افتاده بدون جراحی. 

۴. فراکشنال میکرونیدلینگ: بهترین میتود جوان سازی جلد با استفاده از ماشین مخصوص که سوزن های باریک و کوچک را به جلد داخل نموده و همزمان امواج رادیویی را که سبب گرم شدن الیاف کولاژن، تحریک حجرات کولاژنساز( فیبروبلاست) و جوانسازی جلد میگردد آزاد نموده و برای کاهش خطوط جلدی، خورد شدن مسامات جلدی، رفع داغ جوانی و داغ سالدانه میگردد. 


۵. هایدراپیل: که به عنوان Hydrafacial هم یاد میگردد و درین طریقه از ماشینی استفاده میگردد که با استفاده خاصیت پاک کنندگی آب، آب را فشار زیاد به جلد وارد نموده و با ساکشن یا کشیدن دوباره آب با فشار بلند سبب پاکسازی عمیق جلد، باز نمودن سوراخ های چربی جلد گردیده و سبب کاهش لکه های جلدی، کاهش چملکی های جلد شفافیت جلد میگردد.


۶. تزریق kybella : تزریق موادی که سبب رفع چربی های اضافی در قسمت های خاص روی مانند تورم زیر زنخ double chin، تورم کنار های فک پایین، تورم زیر چشم ها ... میگردد. 

۷. جوانسازی جلد با RF: با استفاده از امواج رادیویی Radio-frequency دو قطبی سبب تحریک کولاژنسازی کاهش چملکی های جلد و افتادگی جلد میگردد. 

۸: آر بی اس: تداوی موثر جهت از بین بردن مویرگها توسط ماشین RBS با داخل نمودن سوزن به مویرگها و سوختن آنها بدون درد و خونریزی سبب از بین رفتن مویرگها گردیده و مویرگها یا خطوط سرخرنگی را که در جلد روی و بینی بوجود می آیند از بین میبرد.

نظرات

مطالب بیشتر بخوانید: