تزریق چربی در صورت

    تزریق چربی چیست؟

    ر تزریق چربی، چربی اضافی از شکم و یا رانها تحت انستزی یا بیحسی موضعی کشیده شده و در صورت جهت از بین بردن خط خنده، برجسته ساختن گونه ها از بین بردن لاغری صورت و یا جوانسازی صورت دوباره تزریق میگردد. 

    تزریق چربی چگونه‌ صورت میگیرد؟ 

     درین روش چربی ها با استفاده از یک کانولا (سوزن بزرگ مخصوص) با استفاده از روش استریل از نواحی شکم یا رانها گرفته می شوند.  به محض اینکه چربی کافی از ناحیه اهدا کننده گرفته شود ، چربی خالص تهیه می شود  این امر نیاز به استفاده از سانتریفیوژ دارد که باعث چرخش چربی و از بین بردن ناخالصی ان ها می شود.  سپس چربی به نواحی که نیاز به بزرگ شدن دارد توسط سوزن مخصوص تزریق میگردد.  سوزن تزریق معمولاً در نواحی وارد و خارج می شود تا بافتها تقویت شود.  ممکن است ناحیه توسط جراح ماساژ داده شود تا یک شکل رضایت بخش ایجاد کند.  

     تورم ، که معمولاً پس از تزریق چربی مشاهده می شود ، معمولاً طی 2-3 هفته از بین می رود.  میزان تورم بیشتر به ناحیه تزریق شده بستگی دارد. 

    انتخاب مریض 

     ‏ معمولاً بیمارانی که برای تزریق چربی در نظر گرفته می شوند باید از سلامت خوبی برخوردار باشند. 

     ‏۱.  اگر سابقه خونریزی یا تورم غیر مشخص دارید ، باید قبل از درمان به داکتر معالج خود اطلاع دهید. 

     ‏۲. از سابقه استعمال دخانیات باید برای داکتر معالج خود اطلاع دهید.  

     ‏۳. اناتومی و نسبتهای هر بیمار متفاوت است و تصمیم برای استفاده از روشهای تزریق چربی به اهداف بیمار و همچنین دوکتور معالج بستگی دارد.

     مراقبت بعد از عمل

     پانسمان در مناطق تزریق شده قرار می گیرد.  

     ‏ از این پس ، برای مدت زمان توصیه شده اجازه نشستن یا خوابیدن در مناطق تزریق شده را ندارید.  

     ‏طبق دستورالعمل های دوکتور معالج تان ، شما باید یک برنامه ماساژ را بعد از عمل انجام دهید تا ببینید که تورم و کبودی در طی 2 تا 3 هفته برطرف شود.

     اگر قصد انجام روش های تزریق چربی و درمان های پیوند چربی را در کابل، افغانستان دارید، بهترین گزینه شما کلینیک جلدی زیبایی امید کارا است. این پروسیژر در کابل توسط متخصصین ورزیده جلدی زیبایی و جراحی پلاستیک و زیبایی صورت میگیرد. ‌

    برای معلومات بیشتر به شماره ۰۷۹۸۱۸۸۸۸۳ به تماس شوید. 


    نظرات

    مطالب بیشتر بخوانید: