جوانسازی جلد در کابل



 بدون شک ، پیری یک روش طبیعی اجتناب ناپذیر است که اغلب به صورت خطوط ، چین و چروک ، لکه ها ، جلدافتاده و پف زیر چشم ، نشانه های قابل مشاهده ای بر روی جلد ما ایجاد می کند.  اکنون می توانید با انتخاب درمان های ضد پیری در شفاخانه   جلدی زیبایی کارا که توسط دکتر نادر نادری، داکتر عارف عابد و داکتر محمد فواد افضلی  مدیریت می شود ، به طور موثری با این علائم وحشتناک پیری مبارزه کنید.  
 ‏در کلینیک ، شما می توانید بهترین راه حل های پیشرفته را برای تمام نگرانی های پیر خود دریافت کنید!

 درمان ضد پیری در کابل 

 انواع درمان های ضد پیری

 ۱جوانسازی غیر جراحی جلد 


  •  سفت شدن جلد
  • فراکشنال آر اف
  •  جوان سازی با لیزر 
  •  بوتاکس و فیلر یا پرکننده 
  •  صورت prp (پلاسمای غنی از پلاکت
  •  ‏هایفو 
  •  ‏فیس لیفت با نخ 
  •  ‏تزریق چربی 

 ‏۲. جوانسازی جراحی جلد. 

  •  ‏عملیه جراحی زیبایی چشم: درمان افتادگی و چملکی پشت چشم. 
  •  ‏ فیس لفت جراحی
  •  ‏لفت پیشانی 

  1.  سفت شدن جلدskin tightening 

 درمان های سفت کننده جلدبه اندازه کافی ماهرانه هستند تا چهره شما را کاملاً زیبا جلوه دهند.  تنوع بسیار زیادی از گزینه های سفت کننده جلد در بازار موجود است.  به طور کلی ، روش های غیر جراحی برای سفت شدن جلد از محبوبیت بیشتری برخوردار است زیرا خطرات جزئی و خرابی کمی دارند.  گزینه های لیفتینگ صورت بدون جراحی به طور کلی طبیعی و غیرتهاجمی هستند و به جلدکمک می کنند تا صاف ، نرم و محکم به نظر برسد.  

 


 درمان های سفت کننده جلد با لیزر غیر جراحی در مقایسه با سایر تکنیک های تقویت کننده صورت ، لیزر درمانی سفت شدن جلد نیز بسیار رایج و محبوب است.  عمدتا ، لیزر درمانی از گرما برای نفوذ به لایه های جلداستفاده می کند و در نتیجه آنها را گرم می کند تا تولید کلاژن را برانگیزد.  گرمای تولید شده باعث کوتاه شدن رشته های کلاژن می شود و جلدسفت و نرم می شود.  این گزینه سفت شدن جلد مورد علاقه کسانی است که مشتاق جلوگیری از درد ، هزینه و خرابی های متحرک جراحی هستند.




 فراکشنال آر اف 

 با استفاده از این روش ، چین و چروک ها از طریق درمان با mrf از بدن برداشته می شوند.  عامل سنی که باعث ایجاد چین و چروک می شود به راحتی از طریق این روش درمانی از بین می رود و باعث می شود جوان و سرحال به نظر برسید.  
 معمولاً افراد بعد از 25 سال می توانند هدف این روش درمانی باشند.  این کار عمدتا با استفاده از دستگاهی متشکل از سوزنهای کوچک انجام می شود. با داخل شدن سوزن در جلد امواج رادیویی آزاد گردیده تاثیرات جوانسازی جلد را ایجاد میکند. دوره های درمان 6-2 هفته بعد است ، اساساً 3-5 بار درمان بستگی به شرایط جلدنیاز است. 

 درمان با استفاده از کریم بیهوشی انجام می شود بنابراین درد ناچیز است.  بعد از درمان استراحت لازم نیست و برای مراقبت از آن کریمهایی داده می شود که باید استفاده کنید. 

 advance photo جوان سازی

 جوان سازی جلد با استفاده از وسایل نوری به منظور درمان برخی اختلالات جلدی و از بین بردن چین و چروک است.  نور شدید پالسی یا Ipl باعث ایجاد زخم های کنترل شده بر روی جلدمی شود که باعث بهبودی و تشکیل حجرات جدید می شود ، بنابراین اثرات پیری را کاهش می دهد.

 از طریق جوان سازی با Ipl  می توانیم سطح جلد را صاف و صافتر کنیم ، خطوط ریز را می توان کاهش داد ،  خشک جلد را می توان به خوبی درمان کرد ، به صاف کردن برجستگی های درشت در بازوها کمک می کند.  همچنان آکنه ، لکه های پیری یا لکه های آفتاب را میتوان توان باین روش کاهش داد
   جوان سازی با Ipl بعد از اولین درمان یک اثر گسترده دارد ، اما برای یک دور کامل درمانی بین پنج تا هشت درمان نیاز میباشد. 

 بوتاکس و فیلر 

  بوتاکس یکی از محبوب ترین تکنیک های کوتاه مدت رفع چین و چروک صورت است که در بازار موجود است.  انقباض عضلات معمولا صورت را منقبض کرده و باعث چین و چروک می شود خطوطی مانند خطوط اخم بین ابرو، خطوط دو طرف چشم و خطوط پیشانی را باز میآورند.  با گذشت زمان ، این چین و چروک ها به چملکی‌های دایمی  می شوند حتی اگر اخم نکنید.  جالب است ببینید چطور این چین و چروک ها طی چند روز صاف می شوند و چهره شما را به ظاهری جوان تر و زیباتر تبدیل می‌کند.

 پرکننده های جلدی به خطوط خنده تزریق می شوند که از بینی تا کنار دهان کشیده می شوند.  از پرکننده ها برای افزایش حجم لب ها به خوبی استفاده می شود و ظاهر سالم و سرزنده تری به لبهای شما میدهند.   درمان بوتاکس با تزریق مواد پرکننده ترکیب می شود تا نتایج تحسین برانگیزی داشته باشد و ظاهری زیبا و جوان به وجود آورد.

 پی آر پی  (پلازمای غنی از پلاکت)


صفیحات دمویه ( platelet rich plasma)  یک اثر احیا کننده و سفت کننده بر روی جلدشما ایجاد می کند.  صفیحات دمویه همچنین فاکتورهای رشد را دارا هستند که هنگام تزریق به جلدتولید کلاژن را برمی انگیزند و به تحریک کلاژن و بهبود انسج تجت الجلدی و قابلیت انعطاف پذیری جلدکمک می کند.  این روش درمانی در واقع برای خطوط ریز و چین و چروک ، بهبود بافت ، جلدبیحالت و خشک و تحریک رشد مو مفید است.  به طور معمول ، یک درمان در هر ماه به مدت 3-4 ماه مورد نیاز است.  این یک روش درمانی بسیار ایمن است و با گرفتن حجم کمی از خون از بدن خود بیمار و سپس فرایند جدا کردن کریوات سرخ و صفیحات دمویه ، انجام می شود.  سپس این prp بعدی از طریق یک سری تزریق های کوچک به زیر جلدوارد می شود.  این روش معمولاً حدود یک ساعت طول می کشد.  ناحیه جلدی که باید درمان شود با کرم بی حسی موضعی بی حس می شود.  درمان مقدماتی prp یکبار در ماه و به مدت 3 تا 4 ماه است ، سپس بسته به نوع جلدو نتایج ، درمان ها را هر 6 یا 12 ماه می توانید تکرار کنید.  بعضا تورم ، کبودی ، سرخی در جلد  دیده می شود اما طی 4-7 روز بعد به سرعت از بین میروند. 

هایفو 

در هایفو از امواج قویا متمرکز شده التراسوند استفاده شده که سبب بلند نمودن افتادگی جلد و کاهش چملکی های جلدی میگردد. که بدون آسیب به سطح جلد در تحت جلد سبب آسیب به کولاژن کوتاه شدن رشته های کولاژن و تولید و بازسازی کولاژن میگردد. 
ایت تداوی ماه یکبار و سه الی چهار بار صورت میگیرد. 

تزریق چربی 

در تزریق چربی، چربی اضافی از بین و یا رانها بواسطه کانادا یا سوزن مخصوص گرفته شده و در چین و چروک صورت و یا نواحی صورت که لاغر هستند تزریق میگردد.  برعلاوه حجم دهی چون چربی دارای حجرات بنیادی یا stem cell چربی میباشد سبب تحرک حجرات جلد و جوانسازی جلد میگردد. 

نظرات

مطالب بیشتر بخوانید: